Full rulle på Gården

Ja jösses här händer det grejer ! Dåligt bloggande av mig !  
Förra helgen så var vi i stugan och kollade gräset samt poolen !
Hälsade på Bea oxå mitt lilla hjärta ! 


Sen hann vi åka förbi loppisen vid Åled för hittade vi kofferten ! 

Söndags så sågade vi ner alla vild äpplena i sommarhagen ! 
Efter det mot  Charlies och köpte 3 par ridbyxor till Adina ! Samt ett par till mig ! 

Katterna trivs i stallet ! 
Mina små rödingar ! 


 Vi fixar för fullt på gården ! Bergvärmen borrar vi nytt hål få vi kände att det var på tok för grundt borrat så nu har vi 250 meter bergvärme ! 


Maskiner överallt ! 
Idag hälsade Vickis HästMassage hos oss !


Fick en fin Blomma ! 
Harvade ridhuset ikväll 

Sen kom Nisse och skulle hjälpa oss med klinker plattorna  som skulle skrotas ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0