Nej jag har inte slutat.

Ojdå här har det varit stopp på blogg sidan . Fy på mig !
Fullt upp med att stängsla hagar byta alls knorrar och tråd .  
Midsommarn kom och gick ! Nere vid Falkenberg var vi iår hos vännerna Ann-Sofie Och Ann  -Christine och deras andra hälft ! Mysig och fint väder ! 

Bastard med midsommarkransen . 

Ur tjusigt . 

Min lilla herre på betet ! 


Eh seg efter all gräs ätande ! 

Mina söta barn . 

Adina tog ju  studenten oxå. 


Väntade på att Adina skulle  komma hem .

Sålde vår Mustang och köpte en traktor . Hahaha 


Balen gick hon oxå på  tur hon hade en kavaljer som är 5 cm längre ! 



Härliga dottern Nu har hon blivit vuxen ! 


Träning på veckorna . Blir lite mindre nu på semestern men hon hänger på duktiga Adina ! 

Fram med alla cavalettiblocken och spegelritt över i trav ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0