ajajajajajaj sicken goe träningsvärk man har

Härligt vilken goe träningsvärk jag har i mitten av ryggen i fettet där bak . Trodde ej man kunde ha muskler där men det hade jag visst . och inte tala om magen känns härligt goe.
Så tack för den träningsvärken Annelie det gjorde susen i musen !
Idag så stack jag till stallet och mockade . Myste lite med djuren . Vilket skönt väder vi har idag !
Nu idag så fyller min pappa 70 år så iväg till dem och fira.
Imon så blir det stallet för hela slanten.
Skall putsa lite läder grejjer !
Ha en trevlig helg alla goa bloggare där ute !
Kram till er !

Kommentarer
Postat av: Frida

Så stilig man kan vara då ;)



Ja tiden bara rusar iväg! snart jul och nyår med! fattar inte vart detta året har tagit vägen!



Naaw kan tänka mig att de var en söt liten en ;) hihi Du får låna henne lite när de ska iväg eller nåt ;) för det är mysigt med småbarn.



Nu har jag kunnat sova lite mer iaf på nätterna så man är lite mer utvilad på dagarna.

Är ju så konstigt att det faktiskt är en liten människa i magen som lever runt :) ser ju så roligt ut när magen ändrar form med ler



Hoppas du får en fin helg!

Varmt och gott är det ju ute med så underbar höst vi har



Kramis

2011-11-05 @ 10:05:22
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0