rida rida idag igen.

Jihuuu vilket väder idag då. Tack tack tack det var underbart. !
Ikväll så var det min tur att rida på Bastard . Men oj  vad har hänt med mig , Jo Adina är sjuk fortfarande och  hon måste bli frisk så hon kan hänga på till GTB på söndag.
Så ikväll blev det dressyr träning för mig själv i högsta volymen  . Gud så roligt det är att ridan , Han e super .
Går lite för låg form fortfarande så det håller jag på att ta bort. Lyfter upp händerna  och trycker till med skänklarna då släpper han till.
Eller så känner jag att man e lite otränad . Har däremot problem med höger galoppen. Trycker in honom med min kropp så volten blir mindre och mindre Helvete Yvonne skärpning skall det vara så himla svårt att sitt mitt på  hästen eller? Ja
Men vänster galopp går så super bra. Jobbar så fint.
Firade lite ikväll med tårta.
Marie hade köpt tårtan.
Skickade in ett foto på goaste Joakim ! Den underbara killen i stallet !

OCH DETTA HÄNDE FÖR ETT ÅR SEDAN !!!!

en vecka kvar--------


nästa vecka så får vi börja rida på Bastard . Jag har gått med honom nu i 3 veckor och ta mig sjutton jag har gått ner 2 kg. av allt promenerande.
Härligt !!! Nu har jag börjat gå ute i utebanan så blir det lite omväxling för honom.
och mig !
23 Februari 2011 Länk vad händer?0 kommentar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0