Led ljusbehandling

Idag fick Bastard en välbehövlig vila samt att Vicki var hos mig och led behandlade Bastard .
Gå in på  http://www.vickishastmassage.se/     Här kan ni se vad bästaste Vicki hittar på. 
Bastard var väldigt öm i höft partiet idag på båda sidorna . Han njöt och gäspade samt slappnade av under hela behandlingen så det var behövligt.
Sen masserade Vicki Harvey Åsas cowboysarpålle . Han var lite öm i skulderbladen. 
Så dagen bestog av en rehab i stallet på våra fyrbenta filurer.
Skall testa också ionsilver till Bastard han har lite bakterier i skapet nu i all gegga mojs hagar .
Orkar inte plocka bort detta . Luktar blärk och iuuuu där nere juh !
Så jag hoppas att detta ger underverk.
Imon så blir det att rida på hjärtat i skritt och galopp . 
Traven sliter ganska mycket på rövpartiet . Jag som hatar att galoppera. jajaja bara att ta tag i det så slipper han få ont i rumpen hästa pållen.
 
Söndag så blir det nog träning för Kjelle så vi håller tummarna att hästen mår bra . Tänkte Bea skulle få rida för Kjelle . Han e duktig ridlärare. Bea behöver träna på skänkelvikningar då hon hatar detta . 
Man har visst olika favorit grejjer att rida på . 
Tur det för jag tar gärna skänkelvikningar .
Åh vi måste snart ut och hälsa på i Rudö hos Mirella. 
Bastard och Busan

Kommentarer
Postat av: C

Hästen kommer dansa med Bea innan Kjell ger sej :)
Han är en supermänniska med nio liv!

2013-01-12 @ 18:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0