Söndags träningen

Ingen träning för Kjelle idag Marie och Stefan var sjuka :( men en träning blev det iallafall . Som jag testade på.
En kille från Borås trakten kom till mig och Åsa imorse . 
Kändes jätte bra . Pust !!! vilken dålig sits man har då   "lite bakläxa där " 
bak med axlarna !sträck på dig !HALV HALTER !! (har  hört det förrut men vad sjutton sitter inte detta i ryggmärgen då ? )
Riktigt rolig pass faktiskt . Tyvärr så la häste tungan över bettet IGEN !!!! men fick tips att ta ner det 2 hål och det blev bättre . Jihuuu !
Och skänkla på istället  för att sakta ner . Hästen fick banne mig rätta till det själv. Och det blev ju bra till slut.
Han hjälpte både mig och Åsa vi red på varsin volt . Åsa med sin Cowboysar pålle och jag med min .
Ridtränaren hade en sån där super bra headset  som han hängde på axlarna så man hörde vad han sa . Kanon.
och japp han hade ögon i nacken med . Försökte fis åka lite  då han hjälpte Åsa med henne ,men attans han såg det . Ups !
Skall bli kul att va med nästa gång. 
 
Förresten flickorna var i Jkp igår och fotade sig .
Här är resultaten på 2 foton. 
Imon så får Beatrice rida på den fyrbenta varelsen. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0