2 advent ! Morgonpass för Kjell-Arne !!!

Dressyrpass för Kjelle igen ! Alltid lika roligt att få vara med! Idag var jag nog lite seg. Hihihi. Tror nog att kudden hängde på huvudet till stallet. Tog sin lilla tid att vakna till. Idag så fick jag en liten läxa tills nästa vecka . RAK RIKTNING !!! skall jag ha så svårt för att få igenom detta . Medellinjen(vändrätt upp)  blev en fyllekörning .
Grrrrrrrrr !!! på mig.

Men galoppen den underbara galoppen i kort kort galopp . Så skÖÖÖnt ! Fisåkte  lite i slutet på pållen!
Det kändes i innanlåret efter . Fick ta och stretcha lite efter!
Usch skall man behöva vänta en hel vecka igen tills nästa omgång?
Ja det e  nog så jag får göra .
Efter vårT pass  så red Angelica  Simic på sina pållar Quite Fun och "Palle"
Tyvärr så hann jag ej titta  på dem för all fix i stallet!
Hoppas dom kommer nästa gång så får jag filma dem i hoppningen!
Hon är en duktig tös till att rida !
Nu skall jag en sväng mot jobbet och inventera lager hyllorna !
Ha en goe söndag !
Kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0