inget blev som man har tänkt sig

Summerar julen nu !!!
men jisses vad allt vände upp och ner på en gång.
Vår kära tränare
trillade i trappen där hemma  hos sig och ligger på sjukhuset . Ingen clinic  nu i dagarna 3 och Hästen var riktigt block halt imorse när jag skulle borsta honom i boxen.
hovböld ??????? ja ni det är frågan !
Anna Eliasson var så snäll och kom med sin värme kamera men hittade inget på honom.
Men det enda hon ej kan se är frakturer i sklettet.
Så vi får se vart det barka häna om några dagar!
Imon skall jag jobba en liten stund . och på Onsdag har jag inventering oxå BLÄRK !!!!
TUR jag har goa vänner istallet så man blir peppad !
tack godingar !
Så mitt hjärta får lite vintervila nu.



Kommentarer
Postat av: C

Åhhh, stackarn! Hur ska det gå?

Skickar nog ett kort med posten :) Han fyller ju snart också

2011-12-27 @ 12:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0