Gött kvällsväder!

Stor Baggen     2012                                          Liten Baggen  2008

Ja vad säger man innan så var det bara ett litet knyte där i boxen och idag så fastnade han i hörnet efter det att Adina hade ridit på honom.
Han tycket den hemska pälsen va äcklig  och ville riva av sig lite.
Så svettig att huvudet på Baggen var dygnsur.
Adina red även på Bastard oxå ikväll.
Super duper. Båda grabbarna har gått ikväll.
Imon på et igen.

Juste det jag köpte svarta Whitaker ridbyxor utan attt prova dem. fast en storlek mindre från GTB Mässan. och HURRRAAAAAA fick på mig dem .
Jag har letat lääänge efter ett par svarta brax. men finns inga att köpa.
Jisses vad glad jag blev att detta blev super på mig.
Adina köpte sig en HV polo Väst en lila . Snyggt !
Och en HV polo schabrak med lila emblem på oxå så nu skall det matchas.
sen dressyr skydd /snabbbandage  brun/svarta .
Knallblåa stigbyglar till allroundsadlen. Nya stigläder till.
Ett par transportskydd till Bastard blev det med.
Här en bild på allt.
Blev inte så mycket med shoppingen för vi har allt tycker jag.
Adina tyckte att det var lite roligt att förra året så hade vi inte Bastard då handlade man mycket och nu äger man honom då handlade vi knappt nåt.
Ne sa jag vi gjorde allt shopping 2011 .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0