7 Oktober

just för ett år sedan så köpte jag Bastard av Stefan och Marie- Stall-Liden.!!!
Och vad kan man fira detta med än ett dressyr pass för Kjelle på fm så vid 11 så drog vi i gång med ett tufft pass med utåt böjningar på volten och inåt. Rakriktning samt skänkelvikningar .Bakdelsvändningar och Galopp. Flöset kom igång för mig efter en halvtimma när hästen hade verligen mjuknat .
Shit vad jag flösade . och mina händer måste stabiliseras mera när jag sitter ner i traven.
men sista halvtimman av lektionen njöt jag . Och fick känna på det dära lilla "Extra". 
Kjell- Arne levererar  . Vilken rolig tränare. Det har jag alltid sagt och säger det om igen. Kul att få chansen att rida för honom. 

Kommentarer
Postat av: C

Låter som rena drömmen för några dagar framöver. Du kommer hitta mängder med nya muskler...
Kjell är nr 1 alla kategorier :)

2012-10-07 @ 18:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0