Hur underbar häst

I em så red jag på hjärtat . En riktigt mental träning för mig själv. gav mig en sporre på att få igenom halvhalterna som jag slarvar med . Sen hitta balansen ner från fötterna upp till mittpunkten samtidigt som att inte ha händerna vid höften . Jäkla vad bra det gick . Behöver nog egen tid utan att stressa igenom ett pass . Han var så fin i munnen jag har nog aldrig galopperat så kort och ändå ha allt under kontroll . Galopp är inte min bästa gångart . Så mycke beröm till alla som jag rider för de e ju ni som gör att jag kämpar på . ja idag har jag gjort läxan . Nu e jag på väg till Mellbystrand . Flickorna tar hand om guldklimpen istallet .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0