Vår i luften .

Varmt ute och solen glimtar . Så underbart gött ! Skulle ut och rida på Bastard i dag trodde jag ..... Han var så dum idag gick inte att leda ut ens på utebanan . Han sprang runt mig medans jag höll i tyglarna . Nåväl fick ner honom i ridhuset. Kom inte upp på honom då han stack när jag skulle gå i foten i stigbyglen ( är ingen atlet precis ) jaha fick led honom runt i ridhuset . Jagficketfingeravhenne och han jämte i skänkelvikning runt runt . Galet vad svettigt det var . Trodde han lugnade ner sig men icke . Det var bara att plocka av sadeln tyglarna och släppa honom så han fick springa och bralla runt . Sen lugnade han ner sig så på med sadeln ochtyglarna .jag hoppade upp ! En mycket pigg häst red jag på . Svetten rann på hösten . 
Var det vårkänslor tro ? 
Ingen rolig häst iaf ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0