Då har det varit dåligt igen

Ja uppdateringen är väl si och så ! 
Men iallafall så är det fullt upp här på Gården i Torestorp ! 
Måndags red jag på Bastard ! 
Tisdags så hade jag och Eneli Andersson lektion för duktiga Monika Sköld-Johansson  äntligen jag har ridit för henne i Öreryd för länge länge sen (Stenålderstiden )  riktigt rolig men jobbig pass . 

 Bild på oss ! 
Sen i onsdags så hade vi markarbete mot hopp för Mirella Thelander  .  Adina .jasmine .cathrine och Ellen  red för Mirella  så duktiga ryttare och rolig lektion tyckte jag att det var även jag som bara stog och tittade ! 

Torsdagen då red Adina på Bastard lite lätt på det nya tränset från 
Ps Of Sweden  vi har köpt ett jump off revolution träns ! Ett hopp träns med vagga på sidostyckena och tyglarna ! Bastard gillar verkligen tränset . Så nu har vi Shine Dressage Revolution  träns . 






 Messi har varit inne hos Adina om kvällarna , han gillar det skarpt !

 imon lördag då sksll vi hälsa på dessa 2 i Halmstad 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0