Algol Hoppe hästen på 19 år ! Gamle mannen! Still going strong!

Stefan på Algol 2009 . Idag pimpade jag till manen på Algol för Sofie skall tävla i helgen i GARK på DM.
Jag sticker dit och Hejjar på mina favoriter . Sofie.Cornelia. Linda. Ronja.Torbjörn.Annika.Angelica och många fler.
Saknar bara en viss person(Mella) där men det kommer  fler tillfällen att hejja på henne . Jag hejjar på att hon blir frisk istället . Alltid  något !  Eller hur? Hoppas på fint väder  så att man kan ta ett och annat foto oxå !

Kommentarer
Postat av: C

Stefan! :) Vilket fokus och härlig följsamnet Yess!"

2011-09-01 @ 11:33:13
Postat av: Marie

Mmmm tänk att han är lika snygg nu som då :))) Stefan alltså ;)

2011-09-05 @ 11:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0