Bag In Box

Våran lille plutt !

Kommentarer
Postat av: Annika

SÖT!

2011-11-07 @ 20:48:59
URL: http://tokfianstankar.blogg.se/
Postat av: Angelica svar på din kommentar :)

Okej ska kolla lite :)

Hihi jo det hade varit kul att få ett till projekt, ska flörta lite med mamma. Men isf blir det när vi fått iväg Palle, för vi har ute plats för mer just nu. Men ska hålla ögonen öppna och tjata på mammi, du får hjälpa mig :)

Det är ju synd att han bara står, han är ju så fin. Kram

2011-11-08 @ 20:41:55
URL: http://angelicasimic.blogg.se/
Postat av: Frida - bebis på jäsning ♥

Hihi ja det är gött att piffa till sig lite ;) man behöver det ibland och som sagt sen kanske man inte har tid till det i början.

Så har bokat en ny klipptid precis efter årsskiftet hihi

Nej jag kör utan nagellack just nu, har varit lite dålig på att måla dem det var mer i somras jag hade massa tuffa färger på dem ;)

Men tackar för tipset för som sagt inte skoj med halvt bortskavt nagellack på fingrarna då skratt



Va fin han är Bag in Box! Jag är sugen på att ha någon att rida sen när bebis kommit ut men får se hur det blir med den saken..

Köpa en blir det nog inte än på ett tag iaf.



Kramis

2011-11-09 @ 15:48:02
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh det ska jag minsann göra! Saknar hästarna något otroligt mycket! Så räkna med att jag hör av mig ;) Om inte han finns kvar sen så kommer jag mer än gärna ut och sniffar lite på hästarna ;) hihi



Ja jag vill ju inte ha för stora hästar då benen inte räcker till för att hålla om ordentligt.

Men visst nu behöver man nästan någon som står på marken och tittar så man sitter rätt för man har ju legat av sig lite när man inte tränat för någon på länge.



Hoppas du haft en bra kväll. Nu är jag hemkommen från syjunta haha ;) massa tjej snack och god mat samt lite handarbete ;)



Kram kram

2011-11-09 @ 21:41:07
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0