Hur kul som helst


Att rida för Kjell - Arne idag. Underbar häst har jag , Gillar honom starkt . Halvhalterna kom där dom skulle och skänkelvikningen blev super efter ett tag när jag hittade takten. Jag måste lugna ner mig imitt tänkande och ej få panik om det inte gå bra utan att planera lite i för tid . Sen efter halva passet kom allt på plats . Åhh jag njöt . Galoppen satte vi perfekt . Gjorde vänd halft igenom . Allt gick kanon! Ville rida lite mera men när jag blir trött så slarvar jag med halvhalterna ( fan vad dom är viktiga ) så vi red en timma hårt . 
Vi skrittade av dem in i stallet och vi fikade efter en stund så tog vi ut trötta hästar. 
Marie red super oxå ! Det är så roligt att se hur långt vi kommer pass efter pass! 
Nu lite jobba i Rudhäll sen tillbaka till stallet och ta hand om Baggen. Sofie skall rida på honom ikväll tyckte Stefan ! 
Usch vad jag vill ha längre helger ! Nu e denna helgen snart till ända oxå !
  

Kommentarer
Postat av: C

Åh vad jag önskar jag kunde vara med och rida för K-A! Han är helt outstanding :)

2011-11-14 @ 18:30:21
Postat av: Frida-bebis på jäsning ♥

Åh va roligt att det verkligen ger något när man tränar! Förstår att du längtar till nästa gång direkt då ;)



håller med dig om att både veckorna och helgerna går snabbt förbi! Fattar inte hur det kommer sig.

De hinner knappt börja innan det är Söndag igen skratt



Kram

2011-11-14 @ 21:13:40
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0