Ledbehandling av Vicky !

Idag fick Bastard en behandling av ledlampan. Av Vickis hästmassage. Han tyckte verkligen om detta . Det börjdes gäspa och huvudet blev tyngre och tyngre ! Han njöt ! Han var lite stel i halsen på höger sida och i mittena av högersidan  bakom manken . Annars så såg det bra ut . Vi skall jobba lite mer att få muskler i rumpan . Han slarvar lite med att lyfta bakbenen. Värst är att det har han alltid gjort men med Vickis behandling  och lite träning så går det super tror jag !
Behöver få lite koll på denna lille grabben.
Så vi behövde ej massera honom vi tog ledljuset direkt !
Imon får Adina rida på honom . (hon ville detta ) och jag rider på söndag  för Kjelle.
Just det jag skulle bjuda på tårta vi skulle fira Kjelle och Stefan i stallet . Fars dag ! Jocke får jag fira senare han åkte ju till stugan .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0