Söndags promenad !

Åkte till stallet och skulle hämta Baggen från hagen då låg dom alla unghästarna i deras hage . Ropade Baggens namn och då reser han upp huvudet och gick upp och kom till MIG !! åh lilla hjärtat <3 så berörd jag blev . Han vet vem jag e. Så underbart .
jag tog in honom till stallet borstade av honom och satte på tränset och tog en promenad till skogs med honom . Han e för snäll kille . Följer efter mig i lugn takt  sida vid sida . Hur mysigt som helst hade jag .
Hoppas hoppas det  här blir en trevlig häst i framtiden .
Vi har inte börjat sitta på han ännu men det gör vi snart . Måste hantera honomlite först efter den långa semestern !
Nu snart beger vi oss på söndags middag till svärmor. Sen en sväng till jobbet . Och få se om jag hinner med en sväng till stallet efter igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0