Han e för rolig !!!!

Kan inte låta bli att slänga in en bild på denna rackarn till Pajk. I kväll så  gömde han sig ute när jag skulle gå ut , sen skrek han BÖÖÖÖHHHHH !  Sket nästan i brallan ! Skumt ute och gick i lugnan ro med cigg i munnen mot stallet. Jaja Han skall få igen den lille grabben i stallet !
I kväll så fixade jag till stall chefens häst så hon var tvungen att rida med mig. !! Ny taktik har jag hittat.
Vi e ganska lika dana . Hittar på anledningar att slippa rida när det är som mest motgång.
Bastard gick super idag  !  Tror han vill ha en tredagars semester snart han har ju gått varje vecka med 2 dagars ledigt på veckorna .
Kjelle hade hoppträninga för Angelica och 2 tjejer till . jisses vad duktiga  dom va. Underbart att titta  på.
Imon skall jag och Bea till Anderstorp och scanna kroppen . Bea mest för att se vad som händer med hennes muskler . Hon går ner i vikt . och jag går upp i vikt  (tror jag får hennes vikt )
Bea har börjat dricka protein puver nu efter gym passen hon gör i veckan . Sen löp tränar hon.
Imon skall hon få hoppa med Bastard om det går bra med hennes Allergi . Hon fixar inte det där med hästar längre.
Därför gör jag hellre i ordning Bastard till henne så hon kan få tillfälle att rida lite !
Synd om henne .

Kommentarer
Postat av: Frida - bebis på jäsning ♥

Hahahah kan tänka mig att du blev skrämd, hade jag med blivit om de studsar fram någon i mörkret så ;)



Nämen va bra då får du sällskap när du ska rida det är ju alltid trevligt ;) bra taktik det där för att få med sig någon.

Härligt att det går bra på träningarna det är då man känner att det är roligt att fortsätta kämpa och träna.



Har hon allergi?! Stackarn men hon klarar av att vara i stallet ändå?



Jag ska vara ledare på pass uppe i töllstorp, vet inte riktigt för vad än men kanske spinning eller Athletic sen när jag kommit igång efter att bebis

kommit till världen :)



Kanske det blir något helt annat pass sen men nåt ska det vara iaf ;) måste komma igång sen och då är det rätt bra att vara tränare för då MÅSTE jag komma

hemifrån och ge mig upp till töllstorp.

Så får Johan vara hemma med bebisen.



Ha en bra onsdag!



Kramis

2011-10-26 @ 09:00:45
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0