Kjelle träning


Gick jätte bra. Helt perfekt till och från. Jag försökte få in halvhalterna . Och ibland lyckades jag.
Vi kommer att gå långt för alla dar jag rider så blir vi mer och mer ett par ihop. Så himla roligt är det. Han e en klippa våran Bastard.
Baggisen har ej fått nån träning ännu men på Tisdag kväll börjar det med longering. Tycker att han har grovnat över sommarens ledighet.
Skall bli kul att få följa honom lite oxå . Ni vet om att han e till salu !  Billigt om ni tar som han e nu sen blir det mer och mer pengar på honom . Så ni som e inne i min sida sprid ut detta. Han e nu 147 cm  och 3 år står som Svensk ridponny ännu i passet . Till våren måste jag mäta honom för första gången.

på bilden ser ni Baggen som 1åring tillsammans med Bastard (pappan) Bastard e halvblod och Mamman e ju Jelly C-ponny maxad tävlad i hoppning nu går hon i MSVB klasserna med resultat.

 


Kommentarer
Postat av: Frida - bebis på jäsning ♥

Ja de är riktigt skoj när man ser skillnad på det man gjort.

Nu är det bara att röja på övervåningen till bebis rum ;) hihi så hemma har vi projekt.



Jaså ska ni sälja Baggen?

Jag kan lägga ut ett inlägg på min sida

skriv ihop lite om honom och skicka över på min mail: [email protected] + en fine bild så kan jag lägga ut ett inlägg med info.



Kramis

2011-10-31 @ 07:36:32
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0