Klippning + dressyrträning

Idag så kom Annelie och klippte Bastard imorse , Han skötte sig super . Vi glömde bomull iöronen men han stog stilla hela tiden. Härligt med en snäll kille!
Sen kl 15 så var det dags för dressyrträning för Kjell-Arne för mig och Marie.
Underbart skönt att rida för Kjelle. Han e duktig . Teori samtidigt som man rider!
Måste få mina halvhalter  att fungrea bättre . Jag glömmer av dom helt enkelt .
fy på mig!
Men imon så skall jag träna på läxan. Onsdag så är det dressyrträning för Annelie . ! Shit vad mycket jag rider nu . Snacka om mersmak hela tiden !
Idag /Inatt så slog min dotter Bea ut sin framtand . Ojojoj vad illa det ser ut och värsta fläskläppen har hon oxå ! Måtte hon få tid till tandläkaren snabbt imon.


Kommentarer
Postat av: C

AVIS! Finns ingen som Kjell :)

2011-10-20 @ 20:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0