Love Love Love Love

Idag red jag inne i ridhuset . Mycke böjningar, Skänkelvikningar , Galopparbete  , serpentiner och halt .
Han gick super lille gubben.
Sen så  fixade jag stallet medans Stefan skodde. Och in med en 500 kg hösilage bal rullade vi in på logen  . Jisses vad starka vi är. Power. !!! Allra sist så stog jag och borstade Bastard . Kliade . Han blev mer och mer sömnig till slut  så sänkte han huvudet ända ner i marken .  Helt underbar personlighet har han Häste jag vill ha i mina ägo !
Kram på dig mitt hjärta. !
Ringde Adina idag  vid 17 . hups !! vad trött hon lät . Hahaha hon får nu arbeta lite i Öreryd . Bra där Anneli .

Kommentarer
Postat av: Annelie

Har äntligen hittat ut på nätet!

Gratulerar igen! Nu undrar alla varför!

Inte för att du rider mina lektioner med färre & färre minipausar...

Inte för att du "hittar" rytmen, takten nästan direkt nu...

Inte för att du "hittat" de flesta "knapparna" på pållen nu...

;) Ses på torsdag!

2011-10-04 @ 17:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0