Önskade jag hade en likadan till av Bastard.

Är så hästbiten så jag har svårt att få ihop det. Adina red på Bastard idag . Jag hade velat rida men idag var det Adinas tur . Önskade att vi hade en till av denna underbara häst.
Idag mockade jag och fixade i stallet. Imon så blir det ridlektion i Öreryd  för ADINA och Bastard får vila .
Sen är det min tur på onsdag en dressyrträning för Annelie. Underbart roligt !
Kom på att jag glömde fota Bastard i sina outfits men det får vi ta en annan gång.
Beatrice fick en ny tand idag . Hon hade haft ont  inatt så hon hade ej sovit något.
Och dessa förbannade getingatrna som flyger in i rummet .
Ni skall veta att vi har tejpat igen hela taklisten med maskeringtejp.
och ändå ploppar dom in i rummet .
Ikväll har jag städat hennes rum. Fan vad snäll jag e.
och ingen tack  för hjälpen fick man .
Surpuppa !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0