Snart helg ! Jippi !!

Idag var det som vanligt rid lektion på kvällen. Bytte tillbaka till den vanliga bettet som jag hade innan i våras. Och jädrans han la ej över tungan en enda gång, bara att inse att han jäklas lite med mig den lille rackarn till häst.
Idag tränade vi på bågar i trav över medllinjen sen  till sist  volter i medellinjen i Galopp Jobbigt ! Eftersom min vänster hand har damp och vänster skänkel inte vill göra som ridläraren Annelie säger till mig ! Varför protestera  så jäkligt då? Och så måste jag träna på rythmen i galoppen.
Flösade flösade och Host Host andas andas .
Har förskyldningen kvar i kroppen fortfarande. Så nu måste jag
Träna träna träna !!!! nu fick jag en läxa att bita i .
Imon kommer lilla Adina hem igen över helgen. Hon och Jasse praoar i Öreryd Ridskolan . Så 1 vecka har gått! Hoppas dom gör nån nytta där!
Har lite jobb att göra i helgen oxå. och en mock dag i stallet åt Linda .
Måste fixa stängslet till unghästarna !
Fullt upp kan man säga!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja du verkar ha fullt upp med Yvonne ;) Kul med nya företag med i Rudhäll. Kul med förändringar det behövs ofta :)



Ibland har man vissa saker man måste träna på i ridningen och det är därför man tränar ;) man är inte full lärd och man behöver någon som pushar en.

Han ser så fin ut Bastard, verkar vara en mysig pålle!



Ha en goe helg du med ♥

Vi hoppas på lite sol och uppehåll ;)

Kram kram

2011-10-07 @ 07:05:15
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0