BASTARD den fine killen !

Igår torsdag var jag risig . Förskyld och  ont i bihålorna . Så det blev ingen dressyr träning för mig . Snälla Sofie
Red på  BASTARD åt mig JISSES vad duktig den tösen är . En fröjd  för ögat var det.
Idag så red  BEATRICE BASTARD Jippieeeeeee äntligen. Hon red på ute banan i solen . Medans jag fotade lite.
Imon så Blir det ADINA som får rida på pållen.
Imorse så var jag på Mattias begravning i Kulltorp . Mycket fin begravning var det. Tårarna rann.
Carro sjöng så vackert ,  så knasigt det känns när en underbar person e bara borta . Man tror att den röda "måleri" bilen rullar fram i stallet varje helg . Men ingen mer Mattias kommer och hälsar på.
Nu finns det bara roliga minnen kvar av dig .   Du e saknad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0