Duktiga Bag in Box!

Idag var stefans och Maries unghästar ute ur betes hagen . Så det var panik att hämta dem tillbax. När vi väl hittade dom så fattades en häst "Baggen". Då gick vi ner till betet  DÄR stog han ensam den lille rackarn . Han stog kvar i hagen medans dom andra 2 hade skit kul att smita iväg. Fanken vad glad  jag va att vi hittade honom.
Jag red på Bastard idag igen. Han e för härlig pålle . Jag njuter varje gång vi tränar ihop. Idag hade vi samlad galopp på schemat . MMMMMMM så fin han var. Underbara häst !
Puss på re pållen!
Och jag måste bara lägga in en bild på världens goaste kille i vårat stall .
JOAKIM
Här rider han på Mynta Bliden tagen 2009? tror jag

Kommentarer
Postat av: Ronja

Haha, ja en gång i tiden nådde jag inte nedanför sadeln på lille perno :') tider det!

2011-09-07 @ 06:51:59
URL: http://rovardottiir.blogg.se/
Postat av: C

Joakim som sin far på 70talet :) KUL!

2011-09-08 @ 14:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0