Min skitiga Gris till häst ....

I dag kom Anna Eliasson och lyste Bastard med värme kameran . En liten check så allt står rätt till i kroppen. Han hade inget märkvärt i bak benen eller knäleden . Endast va att han hade lite träningsvärk i höger bakrumpe muskel. ÅHHHHH vad skönt ! Jag har kört rätt hårt med honom nu i en månad . endast 2 dagar vila i veckan har han fått. Och nu sista dagarna dressyrpass. Så nu håller vi hummen att det här går vägen med den 3dje besiktningen i slutet av september.
Vore ju underbart att han blir frisk!
Var en sväng på Charlies hittade min dröm hjälm där . Så ini helvete snygg den köper jag som present till mig när jag fått hästen . Vet ej vad den kostar , Den såg dyr ut men det skiter jag i . För det är jag värd !

Kommentarer
Postat av: PERNILLA

Jag håller tummen för er för besiktningen. Och du, KÖP bara för nu är det våran tur att shoppa loss. eller? kram P

2011-09-10 @ 18:21:20
URL: http://stalleklunden.webs.com
Postat av: PERNILLA

Jag håller tummen för er i besiktningen. OCH du, köp bara nu är det våran tur att shoppa loss! eller?

2011-09-10 @ 18:24:06
URL: http://www.stalleklunden.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0