Torsdag-lördag em

På fredag så sticker jag till Tylöhus på SPA med ett gäng brudar . Ses på Lördag em. Alla goa  vänner !
Jo förresten vi som är hopp intresserade så kommer jag till Vaggeryd på söndag och fotar ett gäng ekipage. Om Nu vädret vill väl . Regn inget fotat  ! Dags att Hejja på mina favvosar på hästarna ! Lycka Till om vi inte ses innan !
Imorgon så blir det Dressyr träning igen . Jisses vad en vecka går fort. Och jag bara tycker ridningen blir roligare och roligare. Snart så blir det kallt och jag får en bakslag igen ! Somm alla andra år.
Men imon blir det att kämpa så gött igen . Skall fane mig inte  pausa en gång.
Så ha det gött  nu i ett par dar . Nu e det sista bloggningen . sen blir det inte förräns på lördag em .
Ha det gött tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0