Torsdag !

Dressyr träning för Anneli idag ! Kämpigt Kämpigt ! Anneli fick hjälpa mig på Bastard i början
Så att han blev lite lösgjord i sidorna ! Hade ett nytt bett på honom ett kulbett så att han inte ta över tungan när vi jobbar och så blir han så himla framtung.
Väl efter Annelis Jätte jobb så red jag . Fy fan vilken skillnad Tack så hemskt mycket , detta kändes super bra !
Imon Fredag då får Bastard vila lite.  Jag har kick off med jobbet. Sen iväg och bowla igen. Blärk börjar bli tji på att bowla nu.
E ju så dålig.
På Lördag är det dags för DM i GARK  så nu ladda jag batterierna på alla kamerorna !

Så skall vi Hejja på denna tösen där och givetvis alla som vi känner !

Mera bilder från lördagen kommer !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0