regn och åter regn

När sjutton kommer solen. ? Idag så åkte jag och Marie och hämtade Elektra från Anki Lindroos . Ingen brunst. Heller för kallt så vi håller tummarna att det släpper nästa vecka .

Beatrice red för Annelie Lloyd idag på Bastard det hade gått jätte bra och det lilla jag såg var suveränt. Vilket jobb mina flickor gör åt mig.
Beatice börjar rida på honom nu. Tog lite tid att hitta rytmen i kroppen och styrkan men nu har hon lirkat fram den.
Baggen fick stå idag. Men imon rider flickorna på båda igen !
Själv åker jag till stugan och myser med min goa vän Camilla i poolen , Skall bli gött och få lite egen tid . Men kommer nog att sakna djuren som vanligt.
Måste iväg imon och köpa ett nytt regntäcke till Bastard . Grabbarna busar så i hagen så täcket hade dragits sönder på hela sidan .
Och nu har jag börjat med sallad och Herbalife igen. Lite sent men alltid nåt. Måste skippa mina förbannade mackor jag smäcker i mig på kvällarna.
Så powerwalking i strande borde göra susen  nu.
och varmt pool vatten. Fast jag får nog skippa champangen i poolen.
hahahaha .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0