vår mys i stallet

Var i stallet vid 11 idag och började med mocka Bastards box  sen gick vi till grannen och fixa gräsmattan som unghästarna och Mirre tagit sönder JÄKLA vad gropar det var som vi fick rätta till. Jajaja nu har vi gjort detta varje fb år ! Grrrrrr
Sen räfsade jag utanför  bort med gammalt hösilage och städade upp lite. Planterade  blommor  på framsidan av stallet.
Adina red på Bastard och en sväng ut till skogen med Sofie och Disney.
sen tog hon ut Baggen en sväng runt kvateret  gåendes.
Väl hem med Adina så tillbaka till stallet igen .  Nu skall jag städa skåpet . Shit vad grejjer jag har . Det gick ej att stänga dörren på skåpet . Konstaterade att jag hade ett överskott på stigbyglar.
jaja kan ju inte ha koll på allt jag köper eller?
Men fler grejjer behövs ej till hästarna !


Kommentarer
Postat av: Ea

Har du något snyggt som du vill bli av med så hojta till ;)

2012-04-15 @ 18:04:07
URL: http://eaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0