dödens mör i kroppen

Ja jisses . Vilken ridlektion ikväll. pust !! Men så blir det när man slarvar med träningen. Ikväll så var det MÖE galopparbete . In på kortsidan och i mitten byt galopp och ut till andra kortsidan sen till mitten och byt galopp och sen långsidan . det blev tre lååånga serpentiner . Tungan rätt imunnen . jo tack jag red på stackars Amanda en gång. Sen fick jag damp och drog upp armarna vid snäva svängen så BASTARD galopperade skänkelvikning . Jag fick block out totalt. Nåväl en massa pauser så hittade jag hem igen . vi red i 1 timme och 30 minuter. hahahaha stackars med ryttare som var med idag . Men kul var det . Värst var att hästen orkade mer och mer vad fanken han var ju ej trötter . hmmmmm.
Men otriligt roligt var det . Med vissa pauser !
Imon får hästen vila skall bara åka dit och mocka . På kvällen blir kalas för gubben min . Hurrey hurrey .
Och till sist så har jag en väldigt rolig häst .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0