advent helgen

Ja i fredags så red Adina på Bastard . Jag hade frissa tid. 
Sen e goe julbord med Hallborn på Hestraviken.
På lördag så drog vi till Göteborg med Pelle och Malin för att se på Lena PH. Jisses det var en super show hon visade upp. 
En sväng till Jul på Liseberg hann vi oxå med. 
Sen lite mat på Lipps Brasseri där Bea har jobbat ibland.
Söndagen var det slappt .  Sov läääänge. Sen bar det iväg hemmåt och väl hemma en sväng mot stallet.
Idag så har jag åkt pulka med lille Joakim i stallet . Var för lite snö men skam den som ger sig. Vi åkte ändå . Drog ner för backen bakom ridhuset där traktorn har tagit bort skiten från hästarna och drog i pulkan i en geggamoj spår så pulkan stannade och jag for fram med röva utanför och drog i mutteluren rejält "Brallern sprack i grenen " Hahaha höll på att skratta så man pissade nästan ner mig .
Jisses det är så roligt att åka pulka . hahahaha .
hoppas det blir mera snö nu har vi ju gjort spåren färdigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0