Bus i snön

Ja det började i fredags med att Adina skulle rida på utebanan innan solen gick ner och satan i gatan vi hann ej . Grrrrr ! 
så här mörka blev fotona .
Glad Adina i allafall !!
Sen på kvällen så åkte jag tillbaka till stallet för att åka pulka med Joakim och Marie på kvällen ja vi blev ju barn på nytt . !!! Hahahaha så roligt vi hade !
LÖRDAG
Då kom solen igen Panikkk !!!!!!!!!!!!!
Iväg med laddade kameror igen mot stallet nu hade jag 2 st med mig. 
Och ta mig faen då började det snöa . Jajajaja INGEN SOL ? NÄEPPP men snöflingor !
Foton från i dag på sommar hagen då Adina raceade (hur stavas detta nu då ) Ihagen !!!
Ja ni ser ju skillnaden på dessa foton en taget med systemkamera och dom i mitten med matta foton är tagna med den vanliga kameran .

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag tycker bilderna blev jätte fina trots att solen gömde sig. Haha :)
Kram

2012-12-10 @ 23:15:17
URL: http://www.angelicasimic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0