hoppla pållen min.


Idag så var det min dag att rida på hästa pållen. Han fick jobba mycket i öppna och skänkelvikningar . Mycket slalom i trav och sen skänkelvikning. Galoppfattningar oxå sen skritt. Tränade på att ej tappa honom efter avsaktningen. Shit vad fint han gick . Har glömt av hur roligt det är att rida . Imon så skall jag på det igen.
Fick ju merkänsla här juh!
Svårt att sluta när det går så bra.
Snart är det Göteborg .
Åker dit på lördag med min stallchef Marie och bo på hotell och mysa lördag-söndag .
snart snart är det tajm !!

Kommentarer
Postat av: Frida

Va roligt att rida lite! ;)

Skoj med Gbg med! är ju inte fel att komma ut på lite roligheter hihi



Ja du Yvonne de jämför inte bebis med något nu, det var lite konstiga jämförelser i slutet tyckte jag ;)



Kramar !

2012-02-22 @ 17:10:11
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Angelica

Duktigt att du är igång med ridningen igen. Det är bara att kämpa på. Snart är sommarn här också, då blir allt mycket roligare :D

Hej! :)

Palle sköter sig fint där uppe, dom verkar så nöjda då. Så det är skönt, även om jag saknar honom.

Ne vi ska inte åka dit iår, sara och malin ska dit så jag och mammi måste vara hemma och ta hand om hästarna :(

Men hoppas ni får kul, hälsa roffe från mig ;) haha!

Kram

2012-02-23 @ 00:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0