hoppning för mamma hade adina

Adina red på Bastard ikväll . Vi tog lite hoppning på en oxer och bommar före och 2 st bommar efter så att han inte skulle ladda så mycket före och efter . Sen en räcke  på vänd snett igenom linjen . Med bommar före och 2 st bommar efter. Funkade super på det !
Han har lite över skotts energi den hästen även att han har gått 2 dar i rad nu.
MEN...........................
Han fick givetvis spunk den fan till pållen. Adina red på långtygel och sen helt jädrans plötsligt så stack han igalopp det skvätte grus på sargen . Jag bara såg dottern i ögonvrån . Fan tänkte jag vad hände nu. ???
Ja han har sina idéer den hästen .
Usch ! Sånt hatar jag att han gör. Jagär glad att dottern har LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅnga ben  och satt kvar .
nåväl . han lugnade ner sig efter ett varv . Puh !!!
Imon så blir det dressyr med honom.

Kommentarer
Postat av: Ea

Min häst är sån också nu. Så jäkla taggad och brallar emellanåt trots att hon rids VARJE dag!

2012-02-16 @ 21:22:55
URL: http://eaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0