team emanuelsson i stallet

Jani idag var alla brudarna i stallet . Beatrice red på Baggen Adina red på Bastard och jag stog på marken och tjötade . Idag var det underbart väder ute så jag kommer att åka en sväng till stallet igen. Skall ut och lunka med Baggen i skogen. Mysigt !
Beatrice skall ta Joakim och hans kompis till bio i Gnosjö.
Så det blir mys där med  dom små grabbarna !
Och detta hände för ett år sedan på min blogg LÄS NEDAN !

Tömkörning


Igår fredag kväll . Fanken vad glad jag e att ha en ridhus. Storm ute och snö . In me hästen och jag tömkörde honom. glad att jag fixade detta . Han hoppade upp och busade . Men vad skönt och slippa gå där framme när skutten kommer . Hade varit mosad då. 
Anna E behandlade honom och såg så positivt ut med värmelampan .
Sen var det vin mys med Stallchefen på kvällen . Gött jag sov över där.
12 Februari 2011 Länk vad händer?0 kommentar


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad fina ni är! :)

Jag vet inte vad det är för bom vidd på hennes sadel faktist. Om du hör om någon som har begagnade sadlar så säg gärna till :) den gamla sadlen har haft sina bästa år nu. Haha :)

Kram

2012-02-12 @ 18:52:56
Postat av: Agnes Åberg

Vilka fina små hästar ni har! <3



Svar: Hahha ja F & hans tunga, galet charmig ponny det därra :)



Svar: Ja Pessoa täcket är snyggt, säljs det inte mer? Mamma och Pappa köpte mitt på rean på EKO Jönköping för ett tag sedan. Det är ett riktigt bra täcke, varmt osv. Gillar schabraken skarpt! ;)

2012-02-12 @ 20:02:18
URL: http://agnessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0