söndag med motion styrka och mat !

Morgonen började med att skotta snö vid vårt hus. 2 st infarter skottades vid kl 8.30.
Sen mot stallet och mocka boxarna jag hann ta alla 7 boxarna . Typ samma rörelse. Som att skotta snö.
Väl hemma vid 12 tiden så var det dags för duschen. Sen mot Svärmor och äta middag . Oxrullader och potatsigratäng. MMMMMMMM så gött !

Sen kl 18 så åkte jag och Adina till stallet och Adina red på Bastard jag tog ner Bag In Box och gick med honom undertiden . Hade tänkt att Adina skulle skritta på honom.
Men snälle Stefan kom ner och red på Baggen.
Han ser ut som en islänning. hihihihi vad söt han är.
Adina och Bastard gick det super duper med ridningen.
Inget avancerat idag utan vi skulle bara checka av om allt var ok efter löshoppningen igår han hoppade ju trots allt 135 cm.
Alltså denna helg  var en super helg !
Snör och vackert väder !
Toppen !

Kommentarer
Postat av: Frida

Härlig dag ni haft! Träning har du verkligen fått efter att ha skottat och mockat ;)

Kul med löshoppning. Det gillade väl hästarna med;)

Ser ut som det på korten nedan i alla fall;)



Ha en goe söndags kväll nu.



Kram

2012-01-22 @ 20:36:03
URL: http://fridsjohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Becca

Haha nej jag klarade mig ;)

2012-01-22 @ 21:46:43
URL: http://beckasponny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0