stirr stirr

jisses det var ta mig fanken en pigg häst idag med. Puh detta börjar bli jobbigt.
Nu stirrade han runt i det andra delen av ridhuset.
Skall man behöva rida 2ggr om dagen ?
När kommer det snö så det ligger på marken.
Hade ju varit toppen så dom kan springa i hagarna lite.
Imon har vi löshoppning i Hagelstorp.
Med grillning.
tror jag tömkör hästen på kvällen så får han röra på sig 2 ggr imon.
Ha det gött Till imon mera uppdateringar kommer . Tar och filmar löshoppningen och tar foton så gott det gåt inne i ridhuset.


Kommentarer
Postat av: Ea

Haha, jisses! Bastard o Humlan har nog gaddat ihop sig. Min häst hade alla möjliga konster för sig uppe i luften idag, herregud! :)

2012-01-20 @ 17:46:06
URL: http://eaan.blogg.se/
Postat av: Agnes Åberg

Svar: Ja det är nog svårt för föräldrarna med ;) Jo viljan finns och jag ska nå dem med marginal! <3 Ja det hoppas jag verkligen!

2012-01-20 @ 19:22:06
URL: http://agnessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0