Tömkörning på schemat idag.

Japp då tog vi Disney först. Ner till ridhuset , Stefan gick med longeringslinan 4 meter ifrån och jag där bak och styrde och proade och smackade. Han var mycket lugn därefetr plockad Stefan av longeringslinan Disney gick super .
Ly hörd och lyssnade.
Sen in med honom och ner tog vi Sambucca .
Hon var mer piggare och på alerten . Men inga problem där heller . Vet inte hur många varav man gick runt och runt .
Allra sist lille Baggens tur . Han var skeeeta pigg. Och jätte jobbig . Stefan fick gå med honom runt hela tiden och jag bakom med tömmmarna.
Han grejjade med bette Tungan var ute hela tiden .
Att han e kan acceptera bette . Så himla jobbigt . Jag får nog leta efter ett tredelat till honom.
Gummi bett funkar ej alls har provat detta.
jajaja Vi får träna mer och mera.

Nu duschen för det hära passet var svettigt för mig  !
Adina red på den snygga killen Bastard.
Imon blir det klippning på Bastard.

Kommentarer
Postat av: Ea

Min hovis säger att det är bra att olja in fossingarna även nu på vintern. Men jag gör det kanske en gång varannan vecka. Till sommaren blir det lite mer om hovarna är torra :)

2012-01-11 @ 21:59:10
URL: http://eaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0