imon Ponnymätning för Bag In Box

Då var det dags för ponnymätning för Baggen .
4års mätning och för att jag skall kunna sälja honom så måste jag veta i vilken kategori jag skall ha honom i D-ponny? eller liten häst?
Han måste säljas nu .
Beatrice kommer att flytta hemifrån till hösten så tyvärr kan ej Bea rida på honom och Adina Kan inte med sina 180 cm långa kropp.
Jo kanske ibland en gång i  veckan.
Jessica har haft honom nu i en månads tid och ridit och tömkört honom , medans Bea har haft det fullt upp med studenter och klassresan med sina kamrater och bal.
Jisses vart tar tiden vägen. Snart Midsommar !!!
Nu har jag beställ en tungfelbett till Bastard . Vad han håller på hela tiden den rackarn . Men nu har matte fixat det. Nu hoppas vi att det blir ett stopp på det !
Så vi håller tummarna att detta funkar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0