biltvätt dag

Idag så har Beatrice tvättat sin Fiat och Jocke har tvättat sin Mustang och Jag har tvättat Volvon. Adina har borstat sin Bastard. Så alla hästarna har fått vård idag.
Sofie var snäll och hjälpte oss med Baggen  hon och Adina red ut en sväng.
Gick mycket bra . BASTARD VAR DEN SOM HOPPADE LITE HIT OCH DIT bAGGEN HAN BARA GICK LUGNT EFTER SIN PAPPA.
Skönt att veta att han e lugn i skogen och på fältet än sålänge!
Ikvääl fick jag besök av Camilla  guud så längesen det va när vi träffades . Är så upptagen av mina fyrbente djuren att jag glömmer  MINA GOA VÄNNER !
Jajaja vi kommer att ha kvalitetstid tillsammans till påsk en dag iallafall !
Underbart!

Imorse så inventerade jag i våran fabrik.
Sen efter stallet så åkte vi till min mamma för att äta våfflor !! Nom nom !
Det var en underbar dag idag iallafall nu skall man gå snart och slagga . ! Undras om man kommer upp imon till jobbet !?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0