Fredagsritt

Adina och jag red  på utebanan  i eftermiddags.
Bag In Box har ej gått på 2veckor efter skadan i benet . Det har läkt jättebra nu.
Så jag red på Bastard medans Adina tog lillen. Han var så snäll. Adina testade galopp idag . Jag har ej velat att hon galoppera på honom eftersom Adina är så lång. Balansen är inte riktig bra där uppe på ryggen. Men idag så gjorde dom det . Och med rätt galopp på en gång . Sånt blir jag glad över. Imon skall båda töserna rida .  Så Bea skall ta och skrutta runt på Lillen sen går vi ner till skogen en sväng . Ja jag skall hänga med Bea jämte .
Sen var jag en sväng nere hos Olivia Björkbrant Och fixade hennes ponnys man Olivia är en liten flicka på ja 11 år ? som rider ibland på stallets Mr Blue och så har hon en  egen C-ponny Jailo . Denna Jailo skall hon tävla imon i Bratteborg .
Hoppas att det blir en super runda för dem imon.
Nu fredags mys hemma .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0