hoppträning

Adina hoppade med Bastard ihop med Sofie i kväll. Marie hade lite träning för tjejorna . Vi har ej hoppat så mycket med honom mest lite lulllull i lugnt tempo och höjder.
Adina druttade av efter ett hinder . Hon har lite för långa stigläder och  sitter lite rakt på hästen . Så hon har lite att träna .  Hon är så duktig ändå med tanke på att inte hoppat så mycket alls. inte en bana med Bastard iallafall.
Sen red flickoran ut en sväng och dom lurade att en älg sprang förbi i skogen framför dem och hon flög av igen och  Bastard stack . Där av gick tyglen av. FAN vad rädd jag blev NÄE vad säger ni ! skrek jag ! Då skrattade flickorna och jag fattade att det var på skoj . Adina hade släppt tyglarna och på nått sätt hade den gått sönder.
Nästa vecka släpper vi ut Mustangen  på betet . AAAAAHH så gött att få trycka lite på dom där 410 hästkrafterna igen  JIhuuuuuuu wrooooooom !
Äntligen lite muller under pedalerna !
Skall beställa en  anna dämpare till bilen så smäller det mera  när man trycker  på gasen + att vi får mera hästkrafter till.


Kommentarer
Postat av: Marie

En sådan häst skulle jag med vilja ha :( Så perfekt, ställ in den med täcke på ioktober och ta ut den till våren. Fanatstiskt skönt det hade varit :)

2012-03-15 @ 07:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0