underbar torsdag i stallet!

Adina red på Bag In Box först på utebanan sen en stund i ridhuset . Galoppen satte dom perfekt och han börjar bli super i svängarna . Sen tog hon av sadlen och gick ut i skogen och ledde honom.
Han e så underbar liten pålle den däringa BAGGEN.
Beatrice  red senare på Bastard vi skulle haft dressyrlektion för Annelie Lloyd men hon mådde inte så bra så tyvärr fick hon åka hem. Igen men Bea red ändå på Bastrad en stund i ridhuset.
Sen drog flickorna till min mamma och käkade plättor . En sån goe mor jAG har!
Imon blir det inget bloggande för mig då jag skall åka med vår underbara bil Mustangen till KC Bil i JKP för service. Undertiden skall jag och gubben till Charlies och byta tränset och ett par handskar som jag köåte för litet. Där efter drar vi direkt till paradiset Mellbystrand . Städa lite då vår snälla svärfar har tapetserat i stugan . + att elektrikern har varit där och fixat våra stora torg markiser som vi har satt upp på baksidan av stugan. Det blir som ett stort rum till.
Skall ta ut möblerna oxå.
Så vi har lite att pyssla med. Flickorna håller ställningarna här hemma. och tar hand om dom fyrbenta djuren !
Kram så länge och vi höres !
Hoppas ni får en super helg !
Med möe sol !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0