Dressyrpass

Jahapp idag var det min tur att rida på skönheten.  Jag bytte till ett tungfelsbett . och satan igatan han vred bettet så den putade ut på sidan av mungipan. hahahaha . Tror han blev piss off på mig . 
Sen tog vi Annelies bett och ta mig fn lika dant med den . Nåväl  en tredje byte av bett ett vanligt tränsbett som jag brukar ha . Drog åt nedre nos remmen riktigt hårt . Då blev det perfekt.
Förstår  mig verkligen inte på denna häst . Så krånglig han är ibland .
Annars så gick det super bra . Han har bara det lite jobbigt med den tjocka pälsen.
Ser att han ej mår bra av den.
Imon så får vi se om jag får hem skären till klippmaskinen.
Då blir det rakning. Men bara halft.
han får ha kvar pälsen på ryggen .
 
Just det det damp ner i brevlådan ett nytt dressyrschabrak oj vad ovanligt hahaha.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0