min tur idag att rida

Ja det var min tur att skrutta runt me pållen ikväll. Hade absolut ingen lust alls . Men tog tag i det efter mockningen och hösilage packningen.
Stefan och Sofie hoppade lite i ridhuset medans jag red runt. Testade gummi bettet och det verkar som att han vill acceptera det fortfarande. 
Skönt nu håller vi tummarna att det går vägen.
Imon så rider Adina för Annelie .
Dom skulle ha lite bomträning imon. 
Beatrice har varit hemma denna veckan för att jobba lite imon skall hon ut och mysa med denna tjejen . Roligt ! Tror Bea har saknat Mella . 
Bea /Bastard och Mella/Busan .
Uppe i Rudö .
Ok jag sätter in en bild till på Mella och Busan . Tycker detta är en riktigt maffigt sto hon har .
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0