tjejmys i stugan. med en massa shopping.

Jaha nu har vi varit hos Beatrice i Mellbystrand . Beatrice bor ju i vår stuga nu . Tills hon hittar nåt att göra, 
Vi åkte dit igår tidigt på lörd fm.
Sen så drog jag Bea och Adina iväg mot Eurostop och shoppa . Först så blev det Hööks . Köpte 2 par snygga vinter skor  till båda töserna . mössa och bling bling pannband till Bastard han har ju fars dag idag hehehe JJJJaa vaddå han e ju pappa till 3 avkommor så vadåå ?????
klart han skall ha present oxå.
Tyckte han blev jätte fin i detta .
Sen på lördagen så körde vi mot Eurostop . handlade mest till flickorna . Jackor smink tröjor . skor . ja det blev tomt i plånken ett stortb HÖÖÖÖL .
Idag så bytte vi däck på Beas bil hos svärfar . Sen hem och Adina skulle rida på Bastard. Hahahaha hon skrattade åt min klippning . jag slutade efter  manken och snett ner mot magen att klippa . Men jag får ta om det . Adina skrattade . 
Tur det ej syns på bilden här iallafall.
Måste bara säga tack till Åsa Janne och Marie som hjälpte mig när jag missade att det va jag som hade mock helg . Tack tack . Nu e det min tur att hjälpa er !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0