klafs klafs

jaaa ni visst var det jag igen som fastade i geggan som vanligt. Varje år så hamnar jag där och drar upp foten och så sitter gummistövlen fast i gegga mojjan . och ut kommer det en fot med strumpa sen tappar jag balansen och sätter foten med strumpan rätt i geggan . mmmmmmmmmmmmm ah så mysigt då.
näääeeepp . Inte om man har en häst som vill samtidigt ut . Tur stallchefen väntade med sin pålle annars så hade jag trillat med baken också i geggan.
Ja ett härligt gött skratt fick vi iallafall !!!
Idag så vilade både jag och Bastard . Har nu träningsvärk i magen efter många månaders slappande på hästryggen !
Imon så blir det ridning igen.
Kram tills dess !

Kommentarer
Postat av: C

Träningsvärken i magen är kvittot på att du suttit och arbetat hästen korrekt? :)
Tänk om hästen kunde snacka...

Svar: ja jisses tur han ej kan prata , Han var nog sur hästa pållen . Hehehe . Ja en nedsittning i trav är ej min starka sida . Och inte vill man ge sig heller utan biter ihop och kämpar på .
Yvonne Emanuelsson

2012-09-18 @ 19:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0