torsdag ja då är det dressyrträning .

Dressyrträningen ikväll var väldigt jobbigt . Mycket halvhalter . Och hästen hurpigg som helst han har kondis den rackarn. Han ville nog köra ett 2 timmars pass men vem orkar med att rida då inte jag . den kondisen har jag ej men det får bli ändring på.
Sofie . Åsa och Kim hängde på i gruppen.
Åsa och Sofie red på unghästarna . 
Tänk vilket härligt liv jag har älskar verkligen att vara i stallet, Men inte glömma att man har la Familia oxå.
Imon Fredag då är det min mock helg. Sen får vi se vad som händer på söndag skall det bli Kjelle träning eller?
Vill så gärna rida för honom nu. Var ganska många månader sen nu.
Tänk att vi var i BARCELONA för en vecka sen . Herregud så fort tiden gick . Men det känns som att man var där igår så otroligt lyckad resa gjorde Rudhäll till oss.
I helgen blir det lite inventering oxå.
nehepp in i bingen och få lite sömn oxå !
 
 
 

Kommentarer
Postat av: C

ÅHhh underbart om det blir Kjelle! Fota!!

2012-09-14 @ 09:15:09
Postat av: Agnes Åberg

Åh Kjelle, hoppas att jag kan träna för honom snart igen också :)

2012-09-15 @ 23:03:04
URL: http://agnessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0